Klippmaskin från börjes?

S

Sunnan

Jag funderar på att köpa en klippmaskin från börjes til att klippa min häst på halsen och lite på bakbenen.

är de bra?
vilken modell är bäst?
den sladdlösa?
 
Jag har en Horse Clipper från börjes och har haft den i fyra år och jag spår klipper min häst 2-3 ggr per vinter. Den är väldigt tyst och skäret blir inte hett. Den sladlösa vet jag inget om.
 
Ta inte den lilla utan sladd. Den höll inte länge och var inte stor/kraftig nog att klippa något mer än lite ganachskägg..

MVH/
 
haha ok.

jag är inte så sugen på att lägga ut flera tusen på en maskin som används en gång per år till att klippa lite under halsen...

så jag vet inte. kanske hon får gå pälsad , men hon blir svettig av att skritta då.

nåja nåja det blir nog bra det här.
kanske man kan låna av någon
 

Liknande trådar

Utrustning Jag tror min klippmaskin är stulen, eller så har min totala förvirring slagit till. Snart står jag oavsett med en fullpälsad Haflinger...
Svar
18
· Visningar
895
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag letar en sladdlös tyst klippmaskin till min häst. Det har tagit en stunds träning innan han har tyckt att det är ok att bli klippt...
2
Svar
21
· Visningar
1 352
Senast: mysboll
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 294
Senast: Buongusto
·
Utrustning Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp. Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Svar
16
· Visningar
931
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp