Klippmaskin

Sv: Klippmaskin

Har köpt en Andis super Agr + och den skär som varmt smör genom den toviga islandspälsen. Har haft många klippare i mina dagar, men den här är den bästa jag haft, utan tvekan! En veterinär på Ultuna rekommenderade den, de har/hade den där när de rakar inför operationer osv. Om du googlar hittar du den till ett bra pris i en zoobutik nu.
 
Sv: Klippmaskin

Jag har en värsting, Aesculap Equipe CL, avsedd för häst. Dyr som stryk, sladdlös och värd varenda krona. Klipper 70min på ett batteri.

Tänk på att köpa skär efter päls om du ska klippa typ Nordis eller Islänning.
 
Sv: Klippmaskin

Jag har en mooser avalon, är sju år nu och fortfarande i nyskick! Klipper två timmar utan vidare på en laddning utan att tappa effekt.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Snart är det vår, och med våren kommer gräsklippningen igång. Vi hade en robot förra året, men den orkade inte med hela gräsmattan. Vi...
2
Svar
20
· Visningar
888
Senast: sthu
·
Utrustning https://www.hooks.se/hast/skotsel-vard/klippning/klippmaskin-cordless-fairfield Någon som provat denna? Vad tycker ni om den iså fall...
2
Svar
27
· Visningar
2 040
Senast: Bison
·
Utrustning Vid en ridolycka där jag föll av hästen tänkte jag i luften påväg ner ”åh måtte jag inte fastna i stigbygeln”. Det gjorde jag tack och...
2
Svar
33
· Visningar
2 155
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Jag tror min klippmaskin är stulen, eller så har min totala förvirring slagit till. Snart står jag oavsett med en fullpälsad Haflinger...
Svar
18
· Visningar
930
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp