Klippmaskin

Zanna01

Trådstartare
Funderar på en klippmaskin från Granngården och velat mellan Kare Pro 100 Liveryman eller DeLaval HCP65. DeLaval känns driftsäker och rejäl men Liveryman tystare och tycker den klipper fint. Vad hade ni valt och varför?
 
Delaval. Med den tråkiga motiveringen att jag vet alldeles för lite om det andra märket och då hade tyckt att Jag borde sätta mig och leta recensioner..
 
Delaval men då har jag bara använt deras, tycker de är svåra att slita ut! Lätt att köpa nya skär osv. Att de låter lite gör inget för min del. Även de tyngre modellerna har jag låtit tonåringar använda och tyngden har inte varit något problem.
 

Liknande trådar

Utrustning Nu gav våran klippmaskin från Jula upp mitt under en klippning. Så därför måste en ny införskaffas. Har ni tips på någon bra modell...
Svar
14
· Visningar
962
Senast: Bri
·
Utrustning Jag tror min klippmaskin är stulen, eller så har min totala förvirring slagit till. Snart står jag oavsett med en fullpälsad Haflinger...
Svar
18
· Visningar
914
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag letar en sladdlös tyst klippmaskin till min häst. Det har tagit en stunds träning innan han har tyckt att det är ok att bli klippt...
2
Svar
21
· Visningar
1 412
Senast: mysboll
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 188
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp