Bukefalos 26 år!

Klippmaskin

Centaur

Trådstartare
Funderar på att skaffa en egen, så man slipper tigga kompisen om att få låna hennes hela tiden... :smirk:
Har bara en häst, halvblod, så sådär superkraftig behöver ju inte maskinen att vara. Nån som kan rekommendera nåt märke?? :confused:

Lister! Köpte en förra året och den är jättebra, relativt lätt och tyst och klipper jättesnyggt! :bow:

V

veronican

Vad får man ge för den?

Skulle tippa en, kanske två veckor, sedan är min pålla Lurvas :smirk:

M

Muffin

Jag startade en sådan tråd för en vecka sen, och fick en del tips.... leta upp den här :)

Liknande trådar

Fritid Hade igen aning om var jag skulle lägga tråden..... Hund, häst, hem.... Jag har en liten högt älskad men gammal Wahl klippmaskin. Köpte...
Svar
10
· Visningar
462
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att skaffa häst och planerar lite inför det. Men jag behöver få svar på lite frågor. Jag har nämligen tänkt att bygga...
2
Svar
21
· Visningar
1 806
Hemmet Har ni en förbandslåda hemma? En låda eller ett litet skåp med just sådana prylar i. Eller har ni sådana prylar lite här och var så ni...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 012
Ridning Hej kloka buke! Gammal medlem här som återvänder efter flera års frånvaro. Jag måste tyvärr ta bort min fantastiska häst som jag hade...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 654

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande/larmande i lägenhet, vad göra?
  • Kattsnack #9

Hästrelaterat

• Fölvakargänget
  • Uppdateringstråd

Omröstningar