Klippmaskin

R

Rianimare

Vilken klippmaskin tycker ni att jag ska köpa? Den på Hööks för 429 kr eller den på Börjes för 545 kr?
Vill inte ha en såndär dyr maskin för jag har inte råd med just nu...köpt en massa andra saker till Pållan :angel:
 
Är det inte bättre då att försöka låna en klippmaskin nu och spara till en bättre ??

Garanterat mer ekonomisk i längden :)
 
jag håller defentitivt med ovan^ ingen ide att lägga pengar på något billigt som du kommer få köpa nytt efetr 2 användningar. är precis samma som en sadel. köper du en billig variant kommer du att får köpa en ny ganska snart medans en lite dyrare modell kan hålla i evigheter. Tänk före och inte efter du handlar. ;)
 
Vill väl egentligen hålla med er om att en dyrare är bättre, men jag köpte faktiskt Hööks klippmaskin, med mottot - om den håller två gånger har den betalt sig! - nu har jag klippt tre gånger och än så länge inga problem. Dessutom 1 års garanti om det skulle vara något..
 
Har den ifrån hööks.. Funkar rätt ok, men ingen höjdare om man ska klippa många, många gånger..
 

Liknande trådar

Utrustning Jag letar en sladdlös tyst klippmaskin till min häst. Det har tagit en stunds träning innan han har tyckt att det är ok att bli klippt...
2
Svar
21
· Visningar
1 445
Senast: mysboll
·
Utrustning Min shettis har märkbart varit störd av sin tjocka päls (väldigt kliig, vill rulla sig när hon rör sig etc), men hon har inte kommit...
Svar
16
· Visningar
1 090
Senast: Ise
·
Utrustning Jag skulle behöva köpa en ny sadelgjord men det tar emot, fasiken vad dyra de är 😝 Vi har just nu en Eric le Tixerant (dressyr) gjord...
Svar
4
· Visningar
671
Senast: Oknytt
·
Samhälle Hur vet man vart man ska bo? Jag är så förvirrad och önskar så att jag hittar hem. Var? Vet inte... Måste det vara Sverige? Nä? Men jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 304
Senast: Lickety
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp