Klockan går fel

MissFideli

Trådstartare
Bukeklockan har inte ställts om här. Är det bara hos mig, eller är det så hos alla? Så jag vet om jag missat en inställning eller om Bukekockan missat att man ställde om tiden inatt :)
 
Sv: Klockan går fel

Min Bukeklocka går också fel trots att jag ändrat tiden på datorn.
 
Sv: Klockan går fel

har du kollat så att Alternativ för inställning av sommartid står på Automatisk innställnig av sommartid. den borde gå rätt om den är inställd på det(min gör det iaf)
 
Sv: Klockan går fel

Har en mysko grej idag med klockan - när jag skrev mitt första inlägg 11-nånting så stod Bukeklockan på 12-nånting.
Senare idag skrev jag ett inlägg 15-nånting - vilket Bukeklockan också var.
Men när jag - efter att ha loggat ut strax efter jag skrev 15-nånting-inlägget - gick in på Avel igen så stod klockan på 16-nånting!?
Klockslaget på mitt - och andras - inlägg hade ändrats av sig självt från säg 15.37 till 16.37! :eek: :confused:
 
Sv: Klockan går fel

Var är det då? Jag menar alltså inte klockan nere i hörnet på dataskärmen, för den går rätt.
 
Sv: Klockan går fel

Min bukeklocka går oxå fel.... enligt den skrev du ditt inlägg kl 22.58, och min klocka på datorn är 22.11 nu....... skumt!
 
Sv: Klockan går fel

Prosit och Mitrolle: I kontrollpanelen kan man ställa om klockan. Den ska stå på GMT +1.
 
Sv: Klockan går fel

Välj Kontrollpanelen, redigera alternativ. Det är näst längst ner på den sidan, det står "alla tidsstämplar på forumet kan automatiskt justeras till att visa den korrekta tiden för var du befinner dig i världen. Välj helt enkelt lämplig tidszon från listan nedan."
 
Sv: Klockan går fel

mina inställningar där står rätt, men min bukeklocka går ändå fel.. :smirk:
 
Sv: Klockan går fel

Slutsats: Det är bara hos Slice som Bukeklockan går rätt. :o
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Skola & Jobb Inatt ställde vi ju om klockan. Vilket gör att vi som jobbade natt jobbade en timme extra. Hur rapporteras/betalas den tiden hos er...
Svar
14
· Visningar
1 950
Senast: Cattis_E
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 991
Senast: Karro-Lina
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
781
Senast: Squie
·
IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
1 679
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp