C

chrysler

Visst kan man vara med i 3 islandsklubbar på samma gång?Alltså huvudmedlem i en å stödmedlem i 2 andra?
 
Sv: klubbar!

Saxat ur SIFs stadgar:

§ 6 Medlemskap
Medlemskap i förbundet medges den som har intresse av att stödja förbundet, dess syfte och målsättning
och som förbinder sig att efterleva dessa stadgar samt årligen erlägga fastställd medlemsavgift.
Medlemskapet söks alltid via en lokalförening så att alla medlemmar är medlemmar i både lokalförening
och förbund. Varje medlem är huvudmedlem i en lokalförening, men det är även tillåtet att vara med i
flera lokalföreningar. Medlemskap som kan sökas är senior, junior, minior och familjemedlemskap.
Minior är en person tom det kalenderår hon/han fyller 12 år. Junior är en person tom det kalenderår
hon/han fyller 18 år. Familjemedlem är en person boende på samma adress som en seniormedlem.
Medlem kan uteslutas ur förbundet om medlemmen ifråga har handlat i uppenbar strid mot förbundets stadgar.


Rolle på Österlen
 
Sv: klubbar!

Ok, tack för svaret!, ska gå med i en 3e klubb hade jag tänkt :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Dressyr Alltså stormarna runt Helgstrand hopar sig. Nu blev han av med bronset från Danska mästerskapen för att hästen behandlades mot kolik...
94 95 96
Svar
1 904
· Visningar
127 439
Senast: Görel
·
Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 297
Senast: escodobe
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
2 963
Småbarn Det här med talet. Hur kan det vara så olika? Vår första bubblade 3-ords meningar vid 18 månader. Vår andra fyller snart 2 år och har...
2
Svar
24
· Visningar
1 718
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp