Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

C

chrysler

Visst kan man vara med i 3 islandsklubbar på samma gång?Alltså huvudmedlem i en å stödmedlem i 2 andra?

Sv: klubbar!

Saxat ur SIFs stadgar:

§ 6 Medlemskap
Medlemskap i förbundet medges den som har intresse av att stödja förbundet, dess syfte och målsättning
och som förbinder sig att efterleva dessa stadgar samt årligen erlägga fastställd medlemsavgift.
Medlemskapet söks alltid via en lokalförening så att alla medlemmar är medlemmar i både lokalförening
och förbund. Varje medlem är huvudmedlem i en lokalförening, men det är även tillåtet att vara med i
flera lokalföreningar. Medlemskap som kan sökas är senior, junior, minior och familjemedlemskap.
Minior är en person tom det kalenderår hon/han fyller 12 år. Junior är en person tom det kalenderår
hon/han fyller 18 år. Familjemedlem är en person boende på samma adress som en seniormedlem.
Medlem kan uteslutas ur förbundet om medlemmen ifråga har handlat i uppenbar strid mot förbundets stadgar.

Rolle på Österlen

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5924 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej på er alla, Hoppas alla mår bra nu i dessa tider. Jag önskar gärna inga påhopp eller dumma kommentarer - för jag skyller detta på...
Svar
7
· Visningar
466
Hemmet I veckan har vi (läs: jag) börjat prata om sommarhus hemma och sambon sa: "Visst, plead your case" så det tänkte jag göra nu, om det nu...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 035
Övr.Barn Min dotter kom till mig och var lite orolig gällande hennes mens. Hon är 15 år. hon har aldrig haft regelbunden mens men hon har haft...
2
Svar
21
· Visningar
2 160
Utrustning Hästen har varit på besök hos tandläkaren och vi har dragit ett par vargtänder. Vi ska rida bettlöst i ca 2 veckor, gärna 3. Jag har...
Svar
9
· Visningar
436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Veka kotor och x bent
  • Medryttartråden

Omröstningar