• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare chrysler
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 816
C

chrysler

Visst kan man vara med i 3 islandsklubbar på samma gång?Alltså huvudmedlem i en å stödmedlem i 2 andra?

Sv: klubbar!

Saxat ur SIFs stadgar:

§ 6 Medlemskap
Medlemskap i förbundet medges den som har intresse av att stödja förbundet, dess syfte och målsättning
och som förbinder sig att efterleva dessa stadgar samt årligen erlägga fastställd medlemsavgift.
Medlemskapet söks alltid via en lokalförening så att alla medlemmar är medlemmar i både lokalförening
och förbund. Varje medlem är huvudmedlem i en lokalförening, men det är även tillåtet att vara med i
flera lokalföreningar. Medlemskap som kan sökas är senior, junior, minior och familjemedlemskap.
Minior är en person tom det kalenderår hon/han fyller 12 år. Junior är en person tom det kalenderår
hon/han fyller 18 år. Familjemedlem är en person boende på samma adress som en seniormedlem.
Medlem kan uteslutas ur förbundet om medlemmen ifråga har handlat i uppenbar strid mot förbundets stadgar.

Rolle på Österlen

Sv: klubbar!

Ok, tack för svaret!, ska gå med i en 3e klubb hade jag tänkt :)

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
380
Senast: Roheryn
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
218
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
737
Hundträning Hej jag har fått ta även en schäfer på 2 år som är oplacerad pga av föra ägaren hade misshandlat henne, Hon är osäker men tillgiven...
Svar
1
· Visningar
400
Senast: Springer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka