KM hur funkar det?

EmmiieErixon

Trådstartare
Bara undrar lite snabbt...hur funkar ett KM? Kan alla anmäla sig till ett? och vad gäller divisioner osv hur platsar man in där vart ska man börja lixom? Tävlingsvärlden är helt ny för mig Snälla HJÄLP :(
 
Sv: KM hur funkar det?

KM brukar stå för klubbmästerskap, dvs en tävling där man internt i klubben tävlar om att bli så kallad klubbmästare i olika discipliner

Dessa tävlingar är bara öppna för medlemmar i klubben och det varierar ganska mycket vilken nivå tävlingen ligger på och om det krävs kval eller liknande för att delta
Beroende på om klubben är stor/liten och har många eller bara fåtal tävlingsryttare
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hur gör ni andra som tävlar/tränar mycket med era hundar? Jag har en BC på 2,5 år. Kör canicross varannan dag mellan 6 och 10 km...
Svar
4
· Visningar
530
Senast: Jadzia
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
635
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
411
Senast: Shaggy
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 331
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp