Knappar blir oklickbara?

Jag märkte nu när jag klickade på "dagboks" prefixen så kommer jag till Allmänt istället för dagbok, det var inte riktigt dit jag ville komma när jag klickade på det specifika prefixet. När jag klickade där ute i högermenyn.

Såg att det fanns ett dagboksinlägg i "liknande trådar" här under och testade att klicka på det prefixet i en av trådarna där och då kom jag till dagbok...
 
Jag märkte nu när jag klickade på "dagboks" prefixen så kommer jag till Allmänt istället för dagbok, det var inte riktigt dit jag ville komma när jag klickade på det specifika prefixet. När jag klickade där ute i högermenyn.

Såg att det fanns ett dagboksinlägg i "liknande trådar" här under och testade att klicka på det prefixet i en av trådarna där och då kom jag till dagbok...
Tack, en miss från min sida, försöker fixa det direkt.
 
Ja, det hände igen alldeles nyss. Även denna gång såg det ut som att alla banners hade laddat färdigt. Jag öppnar sällan riktigt gamla trådar, så tror inte att det har med det där varningsmeddelandet att göra.

Men är jag den enda (eller en av få) som "lider" av detta problem är det helt ok för mig att släppa det nu, jag har vant mig vid att ibland behöva ladda om sidan eller scrolla upp till "Nästa"-knappen högst upp på sidan istället och störs inte överdrivet mycket av det längre. Förhoppningsvis försvinner problemet av sig själv längre fram!

För mig händer det stundtals väldigt ofta. Senast igår när jag var aktiv i Melodifestival-tråden så fick jag vid varje inlägg uppdatera sidan minst en gång. Det är frustrerande!
 
För mig händer det stundtals väldigt ofta. Senast igår när jag var aktiv i Melodifestival-tråden så fick jag vid varje inlägg uppdatera sidan minst en gång. Det är frustrerande!
Men nu förstår jag inte riktigt? Var det att skriva som inte gick? Byta sida borde inte vara nödvändigt och nya inlägg visas inte automatiskt.
Vad har du för webbläsare, mobil eller OS?
Jag vill lösa detta men förstår inte riktigt var problemet ligger då det verkar drabba så olika.
 
Men nu förstår jag inte riktigt? Var det att skriva som inte gick? Byta sida borde inte vara nödvändigt och nya inlägg visas inte automatiskt.
Vad har du för webbläsare, mobil eller OS?
Jag vill lösa detta men förstår inte riktigt var problemet ligger då det verkar drabba så olika.

Jag kan inte klicka i "Skriv-rutan" och jag kan inte byta sida längst ner. Jag kan byta sida högst upp eller så kan jag uppdatera sidan.
Just igår var det Chrome, android. Idag hände samma sak i Chrome, PC.
 
Jag hade liknande problem igår, hela "skriv-rutan" (samt nästa-knappen och knapparna för sidnummer längst ner) blev inaktiverad och jag fick ladda om sidan 6 gånger innan jag fick den att fungera. Så illa har det inte varit innan, då har det på sin höjd varit knapparna i texteditorn + nästa-knappen och sidnummer-knapparna som slutat funka, och det har alltid löst sig efter en enda omladdning.
 
Jag tror mig ha hittat en tråd där det verkar inträffa återkommande, sexleksakstråden.

Förmodligen har det att göra med att google är pryd och inte gillar att lägga in annonser i den typen av trådar.

Det finns vissa ord som ogillas av google och gör att det inte visas banners på sådana sidor och det är väl kanske ok, problemet verkar i detta fall vara att det ställer till det med laddningen av resten av sidan.

Jag är inte säker på om det alltid är pga av detta som felet uppstår

Tyvärr har jag ännu ingen lösning på det problemet.
 
Finns problemet kvar fortfarande?

Jag har precis inaktiverat ett tilläggsprogram på forumet som inte borde påverka men kanske?

Jag funderar även på om tillägget som varnar för äldre trådar möjligen skulle kunna ställa till det då det ligger i närheten av var problemen finns på sidan?

Hur ofta inträffar detta? Om det bara är några få gånger kanske det ändå har med någon form av inte helt färdigladdad sida att göra.
Jag har fortfarande detta problemet, händer ofta, ibland flera gånger per dag. Mäkta irriterande 😅
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Jag har under kvällen lagt till en ny funktionalitet som skall fungera på datorer och mobiler så länge de inte kör Safari som webbläsare...
2
Svar
30
· Visningar
2 654
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår låste jag dörren på jobbet för sista gången inför sommarens semester. Jag har verkligen sett fram emot det. Frågan är då varför det...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: Magiana
·
IT & mobiler Jag satt i skolan och jobbade över skolans WiFi med min laptop idag när uppkopplingen plötsligt bröts och jag inte hade några...
Svar
4
· Visningar
2 398
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag har en relativt ny MacBook som trots detta stundvis är oerhört seg. Som idag. Öppna ny flik i webbläsaren = Rainbow wheel Stänga...
Svar
12
· Visningar
2 883
Senast: imzork
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp