Knatteridning

Sv: Knatteridning

Vad innebär knatteridning då?
Vi brukar ha ponnyridning på shettisarna, brukar då ta 10:- för ca 3-4 varv i manegen som är 20 x 40 m. Endast i skritt då, och med ledare.

Men vi har ridlekis också, de lektionerna kostar i dagsläget 75:- för 30 min teori +
30 min ridning, men priset kommer att höjas med en guldpeng till hösten, så det kommer alltså kosta 85:-/lektion.

I min fd hemstad kostar ridlekis: 65:- för 30 min, detta är för barn som inte fyllt 7 år än. Juniorer betalar 100:- för 50 min.

Om någon vill ha knatteridning hemma på gården, måste de har tillstånd då?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 133
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
716
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
636
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
1 133
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka