Bukefalos 28 år!

Knepig katt

Magzzan

Trådstartare
Min ena honkatt har varit jätte knepig i kväll. Hon förskte stjäla en annan honas ungar som är 7-8 veckor gamla, hon själv ska ha ungar när som helst (kanse redan inatt). Hon lyckades ta en men jag fick tag på ungen och kunde bära tillbaka den till sina syskon. Varför gör hon så? HAr aldrig varit med om det innan.
 
Sv: Knepig katt

Det är ganska vanlig att honor tar över andras ungar, och inte helt ovanligt att de stjäl dem och inte låter dn biologiska mamman komma nära. Du år ha dem i skilda rum helt enkelt, förhoppningsvis lugnar hon ner sig när hon fött.
 
Sv: Knepig katt

Hon har fött sina ungar nu inatt och det verkar som om hon låter de andra var nu. Tack för svaret.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 236
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänker ofta på den unge mannen som försvann här på ön förra året. Det är en liten ö men med över 50% national park och oändliga...
Svar
2
· Visningar
608
Senast: Seabaz
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 232
Katthälsa Har dykt upp ett problem här hemma med våran 8 månaders kattunge, hona, kastrerad, innekatt. Söker efter någon med samma eller liknande...
Svar
0
· Visningar
764

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Skäller på andra hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp