Knights Robin hood elite

Ronja Karlsson

Trådstartare
Hej!
Jag har lite frågor angående Robin hood elite då den ser rimlig ut att kunna passa ponny :D,jag har en annan tråd med bilder på ryggen om det skulle vara intressant.
Min första fråga är: hur vid är den då ponnyn behöver en ganska vid sadel:angel:
andra frågan hur är den för ryttaren jag är runt 165-170 lång så mina ben behöver få plats, så hur har dom varit för er/era bekanta?.
Fråga tre hur är dom kvalitet mässigt går dom lätt sönder? Eller håller dom i typ 2-3 år.
Fråga fyra är prisklassen rimlig för vad man får, ponnyn hyrs bara men sadel som kom med satt rent ut sagt bajs:eek: och ägarna vägrar att svara på om dom har fler sadlar Som kan passa så det blir till att ge sig ut i djungeln att tillägga är att hon är en fjordhäst fast i modellen sportigare dock smällfet just nu men det jobbar vi på:o

är det någon som har någon som helst erfarenhet av dessa sadlar bra som dåliga skulle jag vara otroligt tacksam för svar:love:
 

Liknande trådar

M
Utrustning Funderar på att köpa en Knights Robin hood till vår lilla tjocka B-ponny, ngn som kan berätta mer om dessa sadlar, kvalitet osv..
Svar
1
· Visningar
1 424
Senast: Julle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp