Knöl vid armbågen

sky_fly

Trådstartare
Japp, nu har jag cancer och kommer avlida inom de närmsta dygnen, i alla fall enligt google! Haha.
Nej, under några dagar har jag kliat mig rätt mycket vid armbågen (precis där underarmen börjar) och nyss upptäckte jag en liten knut/knöl där. Det är den som kliar!
Ungefär lika stor som en liten ärta och går att flytta runt på. Nu när jag pillat och haft mig så ömmar den lite.

Sprang in till pappa i panik men han sa att man kan få sådana emellanåt och att den skulle vara borta imorgon.
Men vafan är det? :eek:
 
Sv: Knöl vid armbågen

Är den hård eller mjuk?

Skulle kunna tänka mig att det kan vara som en djupliggande pormask, en ansamling med fett/var som bildats under huden utan att de ser ut som finnsar på ytan.
 
Sv: Knöl vid armbågen

Den är hård.
Fast jag provade att ta tag i den och den går att typ klämma på, så stenhård är det alltså inte.
Har inga som helst märken av finnar/pormaskar i huden så måste isf sitta där inne helt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ För några veckor sedan upptäckte jag en förhårdnad i mitt ena bröst. Den är avlång, kanske 1x3cm, strax under bröstvårtan typ, som ett...
2
Svar
26
· Visningar
10 380
Senast: Thera
·
Hundhälsa Det är imorgon dags för ytterligare ett veterinärbesök för Hatjo. Klon som han drog av sig läker fint och han verkar inte besvärad av...
Svar
15
· Visningar
6 526
Senast: Roxer
·
S
Hästvård Hej .. Min nordsvensk har blivit jättesvullen under magen/mellan frambenen... Det 'hänger' en jättestor svullnad , lång som en...
Svar
2
· Visningar
2 225
Senast: Sparf
·
J
Hästvård Igår när jag kom till stallet upptäckte jag något oroväckande. :cry: Hur som hellst så hämtade jag honom från hagen, precis som...
Svar
15
· Visningar
6 315
Senast: josefajn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp