Bukefalos 27 år!

_carmenzita_

Trådstartare
kan någon hjälpa mig hur man koda ljud i html, det skall starta när man startar sidan,var lägger man in den koden? Är det <body onload>?

gah! inga ljud!!!! :eek: :mad:

och om du framhärdar och ändå vill lägga in ljud, se då till att det går att stänga AV..!

/moiran - som automagiskt stänger ned alla sidor med ljud omedelbart, utan att läsa någonting alls på dem... :devil:

ett gnägg är ett gnägg för mycket... :devil:

(ja, jag väääägrar hårdnackat att gå in på sf:s sidor - de har bara sin signatur EN gång på indexsidan)

Jag håller med dig. Bojkotta SF. Hur kul är det med ljud när man sitter i kontorslandskap? Eller i en datasal, eller på ett bibliotek?

Liknande trådar

Skola & Jobb Försöker få en överblick av vad jag har kvar att göra på uppsatsen en sån sak är att koda artiklar, materialinsamling har jag kommit en...
Svar
6
· Visningar
645
IT & mobiler Jag behöver hjälp med min Iphone 8. Ingen hör mig när jag ringer, och inget ljud går in när jag använder appen Duolingo eller Whats up...
Svar
2
· Visningar
411
Senast: Stinaelin
·
Kropp & Själ Jag måste verkligen ha tag på hörskydd som jag kan använda när det är mycket runtomkring mig för det blir helt öronbedövande, jag hör...
2
Svar
20
· Visningar
731
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Funderar på om jag får ledigt från jobbet att åka iväg nånstans och skriva på min uppsats i en vecka. Bara liksom stänga in mig i en...
2
Svar
22
· Visningar
1 252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Vad väljer ni att höra först?