Bukefalos 26 år!

_carmenzita_

Trådstartare
kan någon hjälpa mig hur man koda ljud i html, det skall starta när man startar sidan,var lägger man in den koden? Är det <body onload>?

gah! inga ljud!!!! :eek: :mad:

och om du framhärdar och ändå vill lägga in ljud, se då till att det går att stänga AV..!

/moiran - som automagiskt stänger ned alla sidor med ljud omedelbart, utan att läsa någonting alls på dem... :devil:

ett gnägg är ett gnägg för mycket... :devil:

(ja, jag väääägrar hårdnackat att gå in på sf:s sidor - de har bara sin signatur EN gång på indexsidan)

Jag håller med dig. Bojkotta SF. Hur kul är det med ljud när man sitter i kontorslandskap? Eller i en datasal, eller på ett bibliotek?

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp! Vad gör man när datorn säger att den har uppkoppling men det är omöjligt att komma åt nätet? Har provat att starta om och även...
Svar
5
· Visningar
363
Hundträning Tar mig friheten att starta en tråd för 2022 nu när säsongen kör igång. Jag ska snart starta appell och har en liten undran om...
Svar
0
· Visningar
185
Kropp & Själ långt och flummigt inlägg. Tveksamt vad jag söker efter 🤣 Efter att vi gjort en utredning på sonen och han finns på autismspektrat...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
10 581
Hemmet Den går inte längre att stänga av :confused: ? Vi brukar stänga värmepumpen varje kväll när vi går och lägger oss, och då ställa in att...
Svar
0
· Visningar
179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Någon som är duktig på Lissabon?
  • Vad gör vi? Del CLIV
  • Sommarföräldrar 2022

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Uppdateringstråd 26