Kökshanddukar som har bra absorberingsförmåga

Alltså jag ha nog ALDRIG sett kökshanddukar/linnehanddukar på loppisar/second hand? jag bor nog i fel ände av landet :D

Jag har köpt några fantastiska från Klässbol Linneväveri, men de kostar nästan 300 kr styck...
De finns nog mer på stora och lantligare loppisar än på myrorna i stan. Många loppisar säljer stora mängder textiler som handdukar, sängkläder mm.
 
Och om priset är mindre viktigt (det vill säga det är okej med dyrare), finns det modeller av nyproducerade som är bättre och mer i nivå med de gamla?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 473
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 106
Senast: Ramona
·
Äldre Tillhör egentligen Ungdom (åtminstone ett år till...), men hoppas/tror på bättre svar här. Det börjar bli dags att fylla på bokhyllan...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 053
Senast: FannyN
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Tack vare att @cewe påminde mig om resistent stärkelse så fick jag tummen ur att testa. Jag hade hört om det tidigare och tyckte att det...
Svar
0
· Visningar
832

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp