Köpa Belgisk Vallhund?

Min personliga erfarenhet av Belgare är att deras psyke är inte det bästa , vet inte om dom fått till det i aveln nu men jag skulle inte köpa nån av sorterna
Du har väldigt blandad kompott på mallarna i alla fall, men finns helt klart riktigt trevliga hundar där ibland. Tervarna jag träffat på har varit snälla, men med en hel del ljudräslor. Skulle jag själv skaffa belgare så hade det blivit malle för där går att hitta väldigt kompletta hundar :)

/Camilla
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 376
Hundavel & Ras Min man och jag har tänkt skaffa valp år 22-23 och han vill helst ha en lakke eller malle valp som vi har haft förut, tillsammans med...
2
Svar
39
· Visningar
4 249
Senast: Milosari
·
Hundträning Tänkte skapa en ny tråd för dom som tränar bruks då den gamla inte var uppdaterad på så länge. Egentligen så tränar jag inte så mycket...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 610
Senast: Carolininen
·
Hundavel & Ras Det finns ju så otroligt många hundraser. Hur valde ni vilken ras ni skulle skaffa? Hur gick tankarna? Fördelar/nackdelar? Stämde...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 324
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp