Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Köpa dressyrsadel i Tyskland

F

Fakal

Jag har hittat en annonssida där de säljer stübbensadlar i Tyskland. Sadlarna är begagnade och de är mycket billigare än här i Sverige. Frågan är: Vågar man köpa en beg. från Tyskland? Hur blir det med frakt?

E

Estelle

om det hade varit en ny så kanske..om jag hade provat ut en likadan hemma då förståss :smirk:

Frakten lär du få betala. Begagnade finns ju i sverige också så det hade jag inte köpt utomlands. Det kan gå kanon men du kan också få hem en sadel i betydligt sämre skick än det såg ut på bilderna.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6459 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

IT&mobiler Hur gör man liksom rent praktiskt och vad ska man tänka på när man köper begagnad bil från bilfirma? Jag har hittat en modell jag vill...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 218
Juridik&Ekonomi Hur gör ni? Jag har hittills använt mig av Skicka lätt. Nu vill jag sälja lite enstaka fina barnplagg för kanske 30 kronor styck och...
Svar
9
· Visningar
288
Hästvård Letar efter häst och har hittat en riktigt trevlig häst som uppfyller alla kriterier, men... den hostar. Har enligt ägaren hostat ca...
2
Svar
20
· Visningar
1 330
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
497

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckningar 2021
  • Föl 2021

Omröstningar