Köpa dressyrsadel i Tyskland

F

Fakal

Jag har hittat en annonssida där de säljer stübbensadlar i Tyskland. Sadlarna är begagnade och de är mycket billigare än här i Sverige. Frågan är: Vågar man köpa en beg. från Tyskland? Hur blir det med frakt?
 
om det hade varit en ny så kanske..om jag hade provat ut en likadan hemma då förståss :smirk:
 
Frakten lär du få betala. Begagnade finns ju i sverige också så det hade jag inte köpt utomlands. Det kan gå kanon men du kan också få hem en sadel i betydligt sämre skick än det såg ut på bilderna.
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är i behov av sadelgjorsspänneskydd, i brist på tillräckligt långa dressyrgjordar, men hittar ingenting i sverige som säljer dom...
Svar
6
· Visningar
420
Hästvård Vi har hittat en häst som är perfekt på alla vis. Dock har stallet den står i skabb och hästen är synligt drabbad. Är det idiotiskt att...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: Cambrie
·
Hästvård Jag har börjat gå på tankarna att köpa häst och jag har hittat några fina hästar från utlandet. Det jag är rädd för är att jag får...
Svar
16
· Visningar
1 411
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 264
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp