Köpa häst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Problem att hitta häst att köpa har jag definitivt inte. Finns många som gärna säljer sin häst till mig. Gäller att köpa den man helst vill ha enbart.
Då är tråden helt obegriplig med tanke på att du startade den med:


"Alltså jag har världens problem, ska köpa häst och hittar fel på dom alla. För höga, för dyra, fel mankhöjd, fel temperament osv. Vet inte vad jag ska göra. "
 
Då är tråden helt obegriplig med tanke på att du startade den med:


"Alltså jag har världens problem, ska köpa häst och hittar fel på dom alla. För höga, för dyra, fel mankhöjd, fel temperament osv. Vet inte vad jag ska göra. "
Att köpa häst är alltid ett stort beslut.
 
Var svaren seriöst menade från start?

Fast vet du, det är flera riktigt erfarna hästmänniskor här i tråden som försökt hjälpa dig med exakt det du sa att du ville - att komma vidare. Om du ändrade dig, kunde du skrivit det: ”Tack, jag har fått input och nu kommer jag vidare på egen hand.”

Sedan ställde du frågor om halvblod som ridskolehästar. Du fick jättemånga svar där också. Var det inte bra?
 
Fast vet du, det är flera riktigt erfarna hästmänniskor här i tråden som försökt hjälpa dig med exakt det du sa att du ville - att komma vidare. Om du ändrade dig, kunde du skrivit det: ”Tack, jag har fått input och nu kommer jag vidare på egen hand.”

Sedan ställde du frågor om halvblod som ridskolehästar. Du fick jättemånga svar där också. Var det inte bra?
Som sagt behöver jag inga fler svar har allt på klart.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 373
Hästmänniskan Hej! Ska köpa en häst som finns i närheten av Lund / Landskrona. Jag är inte ifrån dom trakterna och ska då hitta nån bra vetrinär /...
Svar
8
· Visningar
646
Senast: Spyro192
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
2 984
Senast: WBanna
·
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
Svar
10
· Visningar
842

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp