Köpa rockard över internet, tips på sidor!!

K

Kanon

Hejhej!
Är i köpa-rockard tankar och vill gärna ha maaassor med tips på hemsidor som säljer rockarder, och INTE globus-rockarden utan mer rejäl konstruktion, gärna komplett med svängel (shettisstorlek)
:bow:
Tack på förhand!!
 
Sv: Köpa rockard över internet, tips på sidor!!

Hejhej!
Är i köpa-rockard tankar och vill gärna ha maaassor med tips på hemsidor som säljer rockarder, och INTE globus-rockarden utan mer rejäl konstruktion, gärna komplett med svängel (shettisstorlek)
:bow:
Tack på förhand!!

www.jaboruder.se kolla både shettisshopen och till salu.
 
Sv: Köpa rockard över internet, tips på sidor!!

Tack så mycket!!! Nu ska här surfas!!!:bump:
 
Sv: Köpa rockard över internet, tips på sidor!!

Fler tips kanske???
 
Sv: Köpa rockard över internet, tips på sidor!!

Problemmet med drivout är de gör inte egna vagnar på ett tag och sedan de kostar skjorta :o

Mvh
Eran Emma
 
Sv: Köpa rockard över internet, tips på sidor!!

Attans vad jag önskar jag hade en ponny! Finns mängder till dem känns det som! Lite värrre då man ska köpa till en shire.. känns nästan omöjligt..
 
Sv: Köpa rockard över internet, tips på sidor!!

Attans vad jag önskar jag hade en ponny! Finns mängder till dem känns det som! Lite värrre då man ska köpa till en shire.. känns nästan omöjligt..

hehe, attans att jag inte har stor häst säger jag när jag kikar på fyrhjulsvagnar och alla fina gamla vagnar som finns till dem.... Gräset är alltid grönare.......
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 411
Senast: Squie
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 835
Senast: hundtant
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 651
Senast: ako
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 642
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp