Bukefalos 26 år!

Köpt Feliway nu. Slut på sängkissandet!

A

adore

Hoppas att det kommer att fungera! Nu när jag läst en massa om det tror jag verkligen att katten kommer att sluta kissa i sängarna och att vi kan behålla henne. Känns så skönt och kul!! :bump:
Vågar ju tyvärr inte hoppas allt för mkt men det känns bra iaf...

A

adore

tackar!
kan ju rapportera efter ett tag hur det går.
verkar inte vara många som vet om detta preparat men ändå är det 30% av alla kattägare som har dessa problem. kan ju tänka mej att många avlivar sina katter innan de ens prövat annat.
då kam man ju verkligen hänvisa till detta om det är fler som har det såhär...

Jag har hört mycket om både det och Felifriend, från uppfödare som använder det med goda resultat. Hoppas det går likabra för er! :bump:

A

adore

det är ett sparay som fungerar precis som kattens egna doftsignaler (feromoner) som de markerar med genom att stryka sej mot saker. med detta kommuniserar katter och de får ett lugnare temprament och känner sej tryggare.

lätt förklarat men gå in på hemsidan, där står det lite om det iaf.
FELIWAY

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Någon som sitter på tips hur man kan få katten att sluta hoppa upp på vissa hyllor ? Det är såhär att min mamma på 65 år har 3...
Svar
15
· Visningar
754
Katthälsa Vi har veterinär tid nästa vecka. Var lite fullbokat den här veckan. Lite bakgrund. Vi har en kastrerad hankatt på sex år hemma. Han...
Svar
15
· Visningar
811
Småbarn En månad kvar till BF och jag börjar bli väldigt nervös över det här med nattning och sömn med en treåring och en bebis. Vi samsover...
2
Svar
35
· Visningar
1 676
Utrustning Trodde aldrig jag skulle posta en sån här tråd med bild med en sadel på hästens rygg, vet hur svårt det är att sia ngt.... Nu gör jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 314

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Konstig kyckling?
  • Adventskalendertråden 2022
  • Vad gör vi CLIX

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat