Köpt Feliway nu. Slut på sängkissandet!

A

adore

Hoppas att det kommer att fungera! Nu när jag läst en massa om det tror jag verkligen att katten kommer att sluta kissa i sängarna och att vi kan behålla henne. Känns så skönt och kul!! :bump:
Vågar ju tyvärr inte hoppas allt för mkt men det känns bra iaf...
 
tackar!
kan ju rapportera efter ett tag hur det går.
verkar inte vara många som vet om detta preparat men ändå är det 30% av alla kattägare som har dessa problem. kan ju tänka mej att många avlivar sina katter innan de ens prövat annat.
då kam man ju verkligen hänvisa till detta om det är fler som har det såhär...
 
Jag har hört mycket om både det och Felifriend, från uppfödare som använder det med goda resultat. Hoppas det går likabra för er! :bump:
 
det är ett sparay som fungerar precis som kattens egna doftsignaler (feromoner) som de markerar med genom att stryka sej mot saker. med detta kommuniserar katter och de får ett lugnare temprament och känner sej tryggare.

lätt förklarat men gå in på hemsidan, där står det lite om det iaf.
FELIWAY
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 825
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 678
Senast: Kaching
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 924
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 426
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp