Sv: Kör-SM

blev 2:a denna tävling:D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Kör-SM

Åstorp i mitten av Oktober lir bättre att ha lite semester... Själv så hoppas jag att vi kan planera våran semester själva i år också, för då skall SM planeras in... Ja man är LITE crasy som åker dit bara för att TITTA... Men så roligt... Haha
 
Sv: Re: Kör-SM

Ditte skrev:
Vem är det som dömmer?? Min mamma brukar att dömma :) skit skojj o se hur duktiga alla är:)


Ojj tänkte väll att denna linjen va lite gammal.. ajjdå:P haha Hur gick det för dig/er då?;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I höst går lag-SM i Working Equitation av stapeln på Gislaveds-Anderstorps Ridklubb i Småland. I höstas tilldelades ridklubben pengar...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I sommar kommer lag-SM i distansritt att ingå i SM-veckan för första gången. Mälardalens distansryttarförening arrangerar distansritten...
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Gunnar
·
Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 043
Senast: BornAgain
·
  • Artikel
Hästnyheter För tredje året i rad står Gärds RF och Kristianstad International Eventing som värd för Folksam Svenskt mästerskap i fälttävlan för...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp