K

KaZa

Ville bara påminna alla om att Kör-SM går av stapeln på Strömsholm första helgen i sept.

:banana:
 
Jag tänkte åka dit iaf på lördag och söndag om vädret inte är allt för dummt.......
 
Då måste man ju spana. Men vemn är du då? Tävlar du häst/ponny?

Skoj!
//A
 
Då måste man ju spana. Men vemn är du då? Tävlar du häst/ponny?

Skoj!
//A
 
Då måste man ju spana. Men vemn är du då? Tävlar du häst/ponny?

Skoj!
//A
 
Det kommer ett PM. Annars så kan du ju försöka gissa! Kolla i hästklassen för enbet.
 
Jag vet... ;) :banana: :angel:

Lycka till!! Blir det samma häst som Du körde på För-VM?
 
kan tyvärr inte kolla men resultaten ska jag följa noga då jag kännern en som ska tävla
 
Jag ska vara funktionär på maraton men skippar nog att åka till dressyren och precisionen. Har ingen hästvakt.
 
Jag vill också åka! Men kan inte heller ta mig dit! :censur:-
Det är i sånna här lägen man önskar att man tog körkoret för länge sen! JAg är ju till ock med ledig i helgen!
//A
 
Ja, det blev som jag trodde att Cissi och A-C skulle vinna dressyren.

Får se om jag åker och tittar imorgon. Det är väl egentligen bäst att hålla sig hemma för annars blir jag bara irriterad och ledsen över att min är skadad. :cry:

Miamiamia är ju (tycker jag) som starkast i maraton så vi får väl hålla tummarna.
 
Var där och hejade fram dig i maraton... Synd på precisionen att det blev lite många bollar ner... Men men så är det...
 
Ja det var ju inte min tävling direkt. små strul hela helgen. När sen hästen lägger tungan över bettet i presisionen så blir det ju inte särskilt lätt att styra på denna svåra bana. Nu väntar vinterns långa träning för att förbättra lite små grejer så man är i form till nästa säsong. Huuu vad långt det käns till våren nu!!! Vad skall man göra för att motivera sig till träning mitt i vintern?
 
Tänka på att det kan bara bli bättre... Se fram mot en ny säsong, med nya tävlingar och visa världen vem som är bäst... :banana: :bump: :banana:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I höst går lag-SM i Working Equitation av stapeln på Gislaveds-Anderstorps Ridklubb i Småland. I höstas tilldelades ridklubben pengar...
Svar
0
· Visningar
144
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I sommar kommer lag-SM i distansritt att ingå i SM-veckan för första gången. Mälardalens distansryttarförening arrangerar distansritten...
Svar
0
· Visningar
69
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter För tredje året i rad står Gärds RF och Kristianstad International Eventing som värd för Folksam Svenskt mästerskap i fälttävlan för...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter att ponny- och childrenryttarna gjort upp om medaljerna under förra helgen drar nu ytterligare tre svenska mästerskap i hoppning...
Svar
0
· Visningar
243
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp