Köra in 2-åring, vart vänder jag mig?

Z

Zeena

Någon som kan tipsa om någon som är duktig på att köra in, gärna i Göteborgsområdet. 2-årigt halvblod. Jag vill få tag på någon som är lugn och inte går för fort fram...
 
Sv: Köra in 2-åring, vart vänder jag mig?

Lägg in en annons, å skriv i annonsen vad du söker!

Lycka till
 
Sv: Köra in 2-åring, vart vänder jag mig?

några mil neråt så har du ju minst 2 fyrspannskuskar!
Hör med dem, körfolk har körkontakter osv. :)

/jenny
 
Sv: Köra in 2-åring, vart vänder jag mig?

Jag skulle ha gått in på Kuskringens hemsida och tittat under rubriken tränare eller distrikt. Ring och fråga personligen. De borde ha mycket kontakter.
 
Sv: Köra in 2-åring, vart vänder jag mig?

Jag kan tipsa dig om en mycket duktig hästkarl, som har sin verksamhet ett per mil sydost om Borås. Han heter Lars-Åke Johansson. Superduktig!!! :bow: :bow: :bow:
Tar det lugnt och anpassar arbetet till hästen.
Det var han som var med på Equitana och körde nordsvenskar, nu för ett litet tag sedan.

Han tar sig an alla sorters hästar och raser!!!

PM:a så får du tele nr.

Häls Embla
 

Liknande trådar

Dressyr Någon som har några kloka råd om ni skulle rida en häst som skjuter ut ena bogen (i detta fallet vänster bog) när ni rider? Stor och...
Svar
14
· Visningar
1 579
Senast: JohannaB
·
Träning Är i planerna att skaffa häst efter några års uppehåll. Ridit i hela mitt liv. Hyr nu lägenhet på gård med hästar så har möjlighet att...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 722
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 913
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Jag behöver hjälp! Jag har en 1-åring SWB som i början av juli gjorde illa sig i hagen. Veterinär kom ut och konstaterade att det...
2
Svar
28
· Visningar
3 777
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp