Körhästar ifrån tyskland

M

miamiamia

Har köpt två körhästar ifrån tyskland och funderar nu på transporten hem. Har kollat med transportbolag och dom vill ha 12000 +moms för två hästar från tyskland till sverige. Detta innebär att det är mycket billigare att åka och hämta dem själv, men det tar så mycket tid. Ingen som vet om någon ryttare eller någon annan som skall ha hem hästar? man kunde kanske sammordna transporten?
/M
 
Men om du åker får du chans att semestra lite lagligt,
aldrig fel, tyskland är rätt okej :)!
 
Humm... du har rätt. Det är bara det att stallet är fullt med hästar som behöver skötsel och träning så någon semester blir det inte. Jag har dessutom jobbat flera år i tyskland så det känns inte så lokande att semestra där. Hur som i helgen hämtar jag hem dom.
/M :bump:
 
Det är lungt! Jag tar hand om dina topp hästar under tiden :angel:, så du kan stanna riktigt länge där nera :idea:
Dom kanske kan visa mig hur leker marathon :idea:, jag är sugen på att prova men vet inte hur det går till :devil:
//A
 
Ja gärna, dom ställer säkert upp på en runda i hindrena. Dom tycker nog att det är lite för lite av den varan denna årstid. :bump: :bump: :bump: :bump: :bump: :bump: :bump:
 
Och jag tar gärna hand om Madame under tiden. :love:
Vore trevligt då jag inte längre har någon att köra. :angel:
 
Tyvärr så har jag inte Madame hemma för tillfället. Hon är på dressyrträning/tävling. Annars så hade du gärna fått det!!! Vacker häst va???
/M
 
NUUUUU Har jag kommit på vem du är!!!! Lekte detektiv bland gamla trådar!! :bump: :bump:
/M
 
Har du inga bilder så jag också får se dina hästar? *vill se* :bump: :bump: :bump:
 
Klarar inte att lägga in några bilder. :mad: Kolla på min hemsida www.equilex.se
Mina två nya hästar kommer att finnas där i början av nästa vecka. :bump:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 364
Senast: Hedinn
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 217
Senast: zarmino
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 245
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 324
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp