Körningen på TV4 plus igår?

M

miamiamia

Hej
Var det någon som såg Körningen på Hästliv igår. Grannen ringde över till mig och sa att dom sett mig på TV. Är det någon som spelat in hästliv eller vet om det går i repris. Det vore roligt att se. Det var ifrån SM på strömsholm.
/M
 
såg...
blev lite deppig bara eftersom d inte var nått från fjord riks...
fast jag har ju filmat därifrån....kanske man skulle skicka in....;)


:banana:Charlie :banana:
 
Tack, Tack Då skall jag titta på lördag el. förresten jag är i Tyskland då så jag får be någon spela in.
/M
 
Jag är alltid i stallet på onsdagar kl20. :mad:
Tur att det går i repris :D

//Becky :bump:
 
Självklart ska du skicka in till TV. Fram för fler fjordingar i tvrutan. ;)
 
Tyket att man inte har TV4 plus. Hade gärnat velat se. Någon som vet om dom visade något från Tomas Sjöbergs körning??
 
Nä, vad tråkigt! De visade ju knappt någonting :(
Tomas visade de ingenting utav, bara nämnde hans namn. Men Cissi hade de en kort intervju med. :confused: Visst får gärna Cissi vara i rutan, men Tomas vann ju och kan gott och väl få lite uppmärksamhet i media.
 
har du filmat på fjordriks???? där va vi ju med!!! ska de komma på TV lr?? Jag har bestämt att jag ska nångång ha en fjord som max lr athos!!!!! finfina!!!!

*FjordHäst-AllrondBäst*
 
Antagligen för att Cicci var favorit tippad.
Håller med dig helt. Tomas kunde allt få lite mera uppmärksamghet, han vann ju trorts allt..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
6
· Visningar
1 077
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 396
Senast: Snurrfian
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 596
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp