körredskap för shetlandsponny

Wielkopolski

Trådstartare
finns någon som vet var man kan få tag i typ loksele draglinor timmersax etc till shetlandsponny?
tillverkare , försäljare , nytt , gammalt
 
finns någon som vet var man kan få tag i typ loksele draglinor timmersax etc till shetlandsponny?
tillverkare , försäljare , nytt , gammalt
Floby överskottslager är ett av extremt få ställen där man kan köpa domänsax, draglinor och svänglar i olika storlekar, även för mindre ponny. Även selar.
Jag tror faktiskt att det f.n. är det enda stället som har släpsax, men jag kan ha fel.

Det finns fler ställen att köpa loksele från.
 
Draglinor och lokor till framförallt minishettisar kan man köpa via Sya Häst och Natur, och via Facebook/Instagram går det få tag på andra personer som gör läderdetaljer som passar så att lokorna blir en loksele.

Annars tror jag att Kallblodsstallet har varit ganska flexibla i storlekarna av vad de kan göra, jag har dock aldrig köpt därifrån själv.
 
Floby överskottslager är ett av extremt få ställen där man kan köpa domänsax, draglinor och svänglar i olika storlekar, även för mindre ponny. Även selar.
Jag tror faktiskt att det f.n. är det enda stället som har släpsax, men jag kan ha fel.

Det finns fler ställen att köpa loksele från.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har en inmurad Keddy insats som har suttit här sedan vi köpte huset. Vi har aldrig varit riktigt nöjda med den. Förmodligen för att...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
8 358
Senast: CaisaCax
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: Kakis
·
Utrustning Hej, Jag går i tankarna att köpa hästtransport men vet inte vad jag ska välja. Jag har som många ett par krav på listan och nu önskar...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Anemone
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 191
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp