Kört fast

MayGrace

Trådstartare
Ja det känns verkligen som jag kört fast. Är Sambo sedan 1 år tillbaka, och vi har vart tillsammans i 2 år i Maj. Vi har ungefär samma intressen även om vi också har egna intressen. Min sambo är mycket förstående för min livsituation då jag har mycket bagage med mig in i vårt förhållande. Känns som vi kört fast, bråkar mycket för skit saker, glidit lite ifrån varandra men ändå inte, känns som vi fastnat i samma spår. Min sambo jobbar mycket och jag är arbetslös, och det påverkar också då han är borta många kvällar & helger. Det känns som vi tappat bort varandra på vägen sedan han började jobba hel tid, vi umgås sällan med folk och det gör min sambo frustrerad då han är väldigt social och jag gillar hemmakvällar. :crazy:
Nej känns som vi måste försöka lösa det här på bästa sätt, vi älskar varandra och har egentligen ett rätt bra liv tillsammans förutom att vi som sagt kört fast nånstans.
Vad gör man? Kändes som jag behövde skriva av mig .. Svårt att prata med folk om det här .. :confused:
 
Sv: Kört fast

Kan ni inte ta en ledig helg och åka iväg någonstans?
Gör något helt annat och ägna all tid åt varandra?
 
Sv: Kört fast

Vi var iväg på semester efter jul då jag behövde komma bort en stund från mörket här hemma i sverige .. Så det har vi gjort & då kändes all mycket lättare ett par veckor efter då jag höll på att stressa sönder mig under hösten och kroppen sa ifrån.
När min sambo jobbar är jag mycket med mina hästar eller ute och promenerar, tränar osv. Är egentligen ingen social människa håller mig med för mig själv och visst tror jag det påverkar mycket. :confused:
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 892
Senast: Whoever
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 552
Senast: alicegard
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 606
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 042

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp