Kokbok för ryttare

Freazer

Trådstartare
Är det ngn som har denna boken och kan berätta vad det är för typ av recept i den?
Inte lägga ut recept utan vill bara veta om det är mindre småmål eller vad den egentligen innehåller för typ av recept😊
 
Hej!
Om det är "Kokbok för hästfolk" du menar så innehåller den alla möjliga olika recept från frukost, lunch, middag, efterrätter, wraps, bröd och muffins. Blandat så att säga. Främst tycker jag att den är enn jättefin bok att ge bort i present. Har själv både gett bort och fått själv. Det är fina bilder blandat med recepten.
 
Hej!
Om det är "Kokbok för hästfolk" du menar så innehåller den alla möjliga olika recept från frukost, lunch, middag, efterrätter, wraps, bröd och muffins. Blandat så att säga. Främst tycker jag att den är enn jättefin bok att ge bort i present. Har själv både gett bort och fått själv. Det är fina bilder blandat med recepten.
Håller helt med, jag har fått den i present och den står ensam på en hylla i köket och är fin. Nått recept har vi provat också.
 
Hej!
Om det är "Kokbok för hästfolk" du menar så innehåller den alla möjliga olika recept från frukost, lunch, middag, efterrätter, wraps, bröd och muffins. Blandat så att säga. Främst tycker jag att den är enn jättefin bok att ge bort i present. Har själv både gett bort och fått själv. Det är fina bilder blandat med recepten.
Så heter den nog ja 😅
Tack för infon, då kommer den bli en perfekt present 😊👌
 

Liknande trådar

Mat Jag har ju Jamie Olivers kokbok "5 ingredienser", vilket är en bunt rätter som lagas med endast, hör och häpna 7, nej skämtade bara, 5...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 613
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 149
Senast: WBanna
·
  • Artikel
Hästnyheter Motivation och nervositet går hand i hand hos ryttaren. Mentalcoachen Matilda Norling menar att mycket fokus läggs på hästens utveckling...
Svar
0
· Visningar
95
Senast: Gunnar
·
Mat Behöver gå ner i vikt och hade velat ha recept hjälp av ngn app. men alla jag sett har inga val för att välja bort saker man är...
Svar
6
· Visningar
679
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp