Kokhett iphonebatteri

Lyan

Trådstartare
Jag kan inte få fram så jag kan trycka på prefix så får posta här

Jag har bytt batterier på mina iPhones och beskrivningen jag såg glömde att berätta att batterierna både sitter klistrade med superdupermegaklister och att de är böjliga så det ena gick sönder och blev så hett att det gick inte att ta i. Lyckades få ut det på balkongen och det har svalnat en del nu men jag är ändå orolig. Kommer det att börja brinna? Explodera :nailbiting: Vad ska jag göra med det? Vågar man slänga det i återvinningen om det blir kallt till slut?
2F8509B5-B91F-40EF-9669-4C788681D271.jpeg
 
Jag kan inte få fram så jag kan trycka på prefix så får posta här

Jag har bytt batterier på mina iPhones och beskrivningen jag såg glömde att berätta att batterierna både sitter klistrade med superdupermegaklister och att de är böjliga så det ena gick sönder och blev så hett att det gick inte att ta i. Lyckades få ut det på balkongen och det har svalnat en del nu men jag är ändå orolig. Kommer det att börja brinna? Explodera :nailbiting: Vad ska jag göra med det? Vågar man slänga det i återvinningen om det blir kallt till slut?
Visa bifogad fil 70073
Om det svalnar så har reaktionen avstannat. När det är kallt kan du ta det till återvinningen.
 
Jag har flyttat tråden, du får gärna försöka lösa problemet med att inte kunna välja prefix.
 
Om det svalnar så har reaktionen avstannat. När det är kallt kan du ta det till återvinningen.
Det kändes svalt när jag kollade så det inte exploderat på balkongen. Det får nog ligga där över natten för säkerhets skull tror jag 😅

Det nya batteriet sitter i andra telefonen nu och jag tycker att telefonen känns varmare än normalt så jag är rädd att kanske det batteriet också blev skadat när jag tog ut det 😓 Men det kan vara inbillning också för att jag blev rädd när det andra blev så varmt att jag inte ens kunde hålla i det
Jag har flyttat tråden, du får gärna försöka lösa problemet med att inte kunna välja prefix.
Tack! Jag kollade och det verkar funka nu. Vet inte vad som hände. Hur jag än tryckte, laddade om sidan eller ändrade läge på telefonen så hamnade prefixen bakom skrivrutan 🤔
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp