Kolla igenom era försäkringar!

Sv: Kolla igenom era försäkringar!

Enligt Agria kommer även premierna att förändras när man övergår till 20%, till det lägre då får man ju hoppas:cool:

Jaa, det blev det och de till och med poängterade det för att "lägga plåster på såren". Tycker inte om att de bara ändrade sådär. Jag höll ju min del av avtalet...
 
Sv: Kolla igenom era försäkringar!

tja eller så är de som vi här uppe i norr har det...nästan inga veterinärer och ingen akutsjukvård att tala om alls över 60 mil till närmsta ställe där man gör buköppning funderar allvarligt på att öppna konto för skadedelen istället och endast ha liv.

vi har ju ingen möjlighet att göra nått ändå här även om vi vill.

men men...allt är frivilligt blev "lurad"att byta från agria till folksam å de ska jag säga gör jag inte om kallduschen kom när en blev sparkad då tänkte minsann inte försäkringen nått alls...blev en dyr spark gick på antiinflamatoriskt i 3,5 månad :eek:

har lärt mig även om agria är dyra så ja bättre å ha att göra med.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Doris fick för någon månad sedan diagnosen elakartad tumör som antagligen kommer sprida sig. Eftersom hon är 13 år kände jag inte att...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 233
Senast: Lillefrun
·
Hästmänniskan Jag har blivit erbjuden att överta en häst från en ridskola, som ska triangelmärkas. Den kommer att vara ridbar men bara för...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 670
Senast: ako
·
Övr. Hund Hej! Nu har Agria höjt försäkringen IGEN. Betalar alltså 11500 om året vilket nästan blir 1000 kr/mån. Har till sista april på mig att...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
913

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp