Kolla in de här!

Sv: Kolla in de här!

raddvalp

Titta så ledsen den ser ut :cry:

Jag blir så jävla förbannad. Folk straffas om dom mördar eller om dom är pedofiler, men inte fan ska dom få något straff när dom misshandlar och mördar djur. Fy fan för oss människor! Denna behandling anser jag är lika hemsk som mord och misshandel av människor.

Hur svårt kan det vara att göra något? Varför kan inte fler länder och politiker göra något? :mad:

Istället ska små organisationer kämpa för att göra rätt! All heder åt dom :bow:
 
Sv: Kolla in de här!

det värsta är att vi stödjer pälshandeln med hundar... :crazy: :cry: tänk alla jackor med pälskrage.. såg nått program om det, då sa de att det nästan bara var hundpäls på jack kragarna :crazy: och den kom från asien, det var billigast så för klädtillverkarna... o vi köper produkterna :cry:
 

Liknande trådar

Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 106
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Jag är trött på att behöva snurra runt min egen axel för att det helt enkelt inte finns plats för mer. Idag har vi en 180 cm bred säng...
2
Svar
32
· Visningar
1 921
Senast: SiZo
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 436
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Efter att ha haft några kullar efter uppehåll och dessutom haft kontakt med andra uppfödare och organisationer så vill jag reflektera...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
10 752
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp