Kom-i-håg för hästköpare?

C

Cinders

Hjälp!!! Jag var ute och surfade för 1-2-3 ??? veckor sedan och hittade då en formidabel lista på frågor opch funderingar inför hästköp. Toppen! Problemet är vbara att jag måste ha sluntit på "Favoriter-knappen". Jag hittar inte åt sideländet!!!

Är det någon som kan hjälpa? Det enda jag tycker mig minnas är att den var på svenska, uppdelad i en tabell (så man skulle ha plats att skriva) och att den hade en brun-beige bakgrund med lite "fnasslig" struktur. *Kan* eventuellt vara inriktad mot islandshästar.

Hjälp, någon?!?
Tack på förhand! :love:
 
Tack för tipset! Tyvärr är det inte denna sidan. Det var ÄNNU mer punkter på den jag såg (eller har drömt om ?!?).

Varmt tack för tipset! Fler mottages gärna!
 
Hej igen... Tror att jag har hittat checklistan, faktiskt. Uuuu. Man blir ju alldeles snurrig. Nå, denna finns på horselink.se och antingen går man in på deras sida "att köpa häst" http://www.horselink.se/checklista.php och klickar sig vidare, eller direkt till en utskriftsvänlig version i .pdf-format på checklista .

Puh! Tack för hjälpen, ni som snokat å mina vägnar. Nu ska denna skrivas ut så jag har den i säkert förvar!

Ha en trevlig helg!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp