Kom igen nu alla nätshoppare!

W

Wiike

Jag ger mig inte förrän jag har en komplett utrustning för hopp resp dressyr (tävling resp träning) :banana:
Så nu får ni hjälpa till med smakråd, tips och förslag på vad jag borde ha och inte ha i märkes och utrustningsväg!

Modellen som ska kläs är följande:
blubb.JPG


Även tips på bra sadlar som kan passa vore toppen :) Har två begagnade jag fick med men han börjar muskla om så de börjar bli trånga plus att de ligger inte hundra :(

Är på jakt efter träns skydd lindor täcken grimmor osv osv
Vi har färgerna marin, vinrött och sand/creme samt svart läder och mässingspännen :p och vi vill hålla oss till det hehe..
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Kom igen nu alla nätshoppare!

Hittills är beställt:
Kandar från Jacson för träning
Vanligt träns från Jacson för uteritt
2 schabrak hopp resp dressyr för träning
2 fleecetäcken att ha till tävlingar
1 ridtäcke för träning och tävling

:bump:
 
Sv: Kom igen nu alla nätshoppare!

Söker bla snygga pullar med mässingspännen :) Tips? Bilder välkomna!

Vi behöver även regntäcken, stalltäcke, svettäcke mm

(det jag fick med när han kom var inget att hurra för så vi rustar om helt :( Det var bara varit tillfälliga lösningen under tiden)
 
Sv: Kom igen nu alla nätshoppare!

Är det den stora eller den lilla hästen som ska utrustas?
 
Sv: Kom igen nu alla nätshoppare!

:rofl: Den stora (trodde det var underförstått?)
 
Sv: Kom igen nu alla nätshoppare!

Jag har pullarträns från Frank Baines och kieffer m mässingsspännen tycker båda är snygga och av bra kvalité. Och så har jag ett Glengordon som e helt ok om man vill ha ett lite billigare, är ju självklart lite sämre läder då men helt klart prisvärt tycker jag.
 

Liknande trådar

W
Utrustning Har vi äntligen plockat i ordning på skåpet i stallet :banana: Fick faktiskt plats med sakerna även om man fick stapla lite och så...
2
Svar
23
· Visningar
2 164
Senast: wingil
·
P
Tävling Hej! Jag ska i sommar ut på min första riktiga tävling som är under en helg ( arab meeting) om jag vågar komma iväg :crazy: Jag har bara...
Svar
7
· Visningar
1 529
Senast: zoowie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp