Bukefalos 28 år!

Komma igång med shettisgalopp?

M

MysticDream

Har en styvson som är fast besluten att träna galopp med "sin" shettis....Men hur kommer man igång? Har kontaktat gbg galopp per mail men inte fått några svar...vi bor i kungsbacka och vet att det finns ett lag men inte vem som håller i det. Både häst o ryttare har goda förutsättningar, men jag har tyvärr rät lite koll på galoppsporten....Finns det förresten någon övre åldersgräns på shettisen...hon är ju ingen ungdom direkt ;) :banana:
 
Frej var väl 16 eller nåt sånt när han slutade tävla?
Så så gamla får dom väl iallafall vara då :p
 
de finns ingen övre åldersgräns på ponny. ryttaren får vara högst 12år och väga 0-40kg.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 546
Senast: jemeni
·
Anläggning Jag kommer få möjlighet att få hyra in mig på grannens ridbana. Ägaren skulle fundera på kostnad, men vad är rimligt att betala? För jag...
2
Svar
29
· Visningar
3 408
Senast: em-pirre
·
Övr. Grenar Hej! Har fått ta över min storasysters konto så vet inte om de finns några andra trådar av detta konto.. Jag är en transkille som är...
Svar
9
· Visningar
2 840
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Gissar att jag inte är den enda som har svårt för att komma igång med träning. Jag har inte tränat på flera år och behöver komma igång...
Svar
9
· Visningar
1 074
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Uppdateringstråd 29
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp