Bukefalos 28 år!

Kommer ni ihåg..

Gnist

Trådstartare
Min lilla hittekatt Kiwi?

30/9 2009 kom hon hit, efter att ha blivit dumpad i skogen nära vägen några km härifrån

090930-missen-3.jpg


Det är 4½ månader sedan nu och här har ni damen idag:

DSC_0041.jpg


DSC_0043.jpg


DSC_0029-2.jpg


DSC_0038.jpg


DSC_0035.jpg


DSC_0031-1.jpg


Hennes älskade storebror skymtar också i bakgrunden. Det är han som tagit sig an denna lilla filur och lärt henne allt en katt behöver veta..
 
Sv: Kommer ni ihåg..

Bjuder på några bilder av hennes följeslagare också :love:

DSC_0009-2.jpg


DSC_0021-1.jpg


Fråga INTE hur han lyckas få benet i denna vinkel :crazy:

DSC_0023-1.jpg


DSC_0015-1.jpg
 
Sv: Kommer ni ihåg..

Åh vad fin hon är, ja båda två är jättefina katter. Härliga bilder också!
 
Sv: Kommer ni ihåg..

Hon är jättesöt! :love:

Hon ser ut att ha en hjärna gemensamt med min bustjej Elise. Elise är 1,5 år nu, och visar inga som helst tecken på att "bli lugn". Fast iofs, jag och hennes 17-åriga mormorsmormorfar jagade sängmöss under täcket imorse, så det går nog i generna :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 255
Senast: Skjøldur
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 819
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 578
Senast: Milosari
·
Relationer Kort bakgrund: Vart ett skrotår för både mig och sambon. Jag har blivit sjuk och blir sämre (hypofystumör- misstänkt cushings sjukdom...
Svar
16
· Visningar
1 795
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp