Bukefalos 28 år!

Kommer paketet fram utan postnummer

knoppet

Trådstartare
Jag beställde ett paket från England. Inget spårID eller liknande. Har beställt från dem förut och då tog det tid, men fungerade bra.

Angav min fulla adress, MEN glömde att skriva dit postnummer :( . Allt står alltså med, mitt namn, gatuadress, stad och land. Men postnummer saknas... Nu har det gått 20 arbetsdagar sedan de skickade paketet. De säger att de inte ersätter paket där adressen är felaktig (Förstår dem och summan är 300 kr så ingen jättestor förlust, men jag vill ha sakerna jag har beställt.).

(Jag har försökt prata med posten, men de svarar inte.)

Finns det någon möjlighet att paketet kommer fram eller är det bara att beställa en gång till (rätt...) adress?
 
Senast ändrad:
Sv: Kommer paketet fram utan postnummer

Ge inte upp hoppet!
Har paketet bara kommit till Sverige så ska du se att det dyker på så småningom :)
 
Sv: Kommer paketet fram utan postnummer

Börjar tveka nu när det har gått så lång tid. Hade behövt sakerna till helgen, men får hoppas att det inte tar mycket längre tid :-/
 
Sv: Kommer paketet fram utan postnummer

Ajaj, det gick inte bra :o

Anmälde brevet, men nu står det att om de hittar det så kommer brevet att skickas tillbaka till avsändaren och det vill jag ju inte! Hur ska jag göra nu? :o :o :o
 
Sv: Kommer paketet fram utan postnummer

Ojdå det var ju inte bra. :nailbiting: Kanske du kan ringa det där numret som stod där på sidan?
 

Liknande trådar

Hemmet Jag beställde ett par airpods pro från marketplace här om dan, swishade, gav adress, post nr och allt. Han skickade bild på det vid...
2
Svar
22
· Visningar
1 874
Senast: Liten
·
Äldre Fick detta på mailen och undrar om någon går på sånt här längre och betalar in summan det som står nästan längst ner " m, de enda pengar...
Svar
5
· Visningar
1 409
Senast: Billy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp