Bukefalos 28 år!

Kondensduk?

fuji

Trådstartare
Vars kan man köpa kondensduk och vad ligger priset på?
Har letat på olika byggaffärer på nätet men inte hittat något.
Heter det något annat kanske?
 
Sv: Kondensduk?

Det finns olika varianter (och prisklasser). Jag har använt åldersbeständig plast som kondensskydd, den kostar runt 350kr för en rulle om 2,7x25m.
Fråga också i din bygghandel om du vill ha information & råd, de brukar vara mkt kunniga :)
 
Sv: Kondensduk?

Jag skulle hellre välja kondensduk inte plast pga av att fukten som kommer imellan inte kan ventilera som den gör på en kondensduk och jag köpte vår duk där jag köpte vår takplåt ... Inte krauta eller något sådan byggis utan hos en riktig plåtnisse ;)

Mia
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 882
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 879
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Precis som rubriken! Hur snabbt var ni uppe på hästryggen igen efter att ha opat bort äggstockarna och äggledarna?🌼 Letar häst och fick...
Svar
0
· Visningar
471
Senast: FruS
·
Ekonomi & Juridik Vad borde priset ligga för ett arrende av jordbruksmark 25 ha inkl stödrätter i Uppland?
Svar
4
· Visningar
940
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp