Konserter och festivaler 2023

Det var svärfar som hängde på låset åt oss så kan inte ta åt mig nån ära där! Dock tror jag båda sambons systrar har lämnat återbud så om du vill kan jag kolla om nån biljett är ledig? Med reservation för att de kan ha paxats av svärfars vänner redan såklart.
Jaaa!!
 
Jag grämer mig lite över att Metallica spelar i Göteborg i sommar när jag är antingen sjukt höggravid eller alldeles nyförlöst. Känns inte som att det är läge att dra på konsert då. Får se om jag/vi orkar åkta till svärföräldrarna och iaf njuta av konserten p deras balkong.
Du njuter nog bättre av konserten därifrån. Sist vi var på Metallica och satt på läktaren (misstag ja jag vet!) så var ljudet uruselt :down:
 
Du njuter nog bättre av konserten därifrån. Sist vi var på Metallica och satt på läktaren (misstag ja jag vet!) så var ljudet uruselt :down:
Men åh vad trist att ljudet var kasst men som sagt svärisarna bor i Lunden så det går till och med att se ljusshowerna från deras balkong. Vi får helt enkelt se hur vi mår då.
 
Jag har sett att mitt önskeband nr 2 att få se live har varit förband till Coldplay i Brasilien så började leta runt för att se om de kanske skulle med hit också… men nu verkar det som att förbanden/gästerna släppts och de kommer inte till Sverige eller Danmark… Vet inte om jag ska vara lättad eller besviken, gissar att det inte hade varit så lätt att få tag på Coldplay-biljetter nu i vilket fall som 😅
 
Thåström (och några till) på Rosendal Garden Party i sommar.
Såg Thåstöm på hans turné 2022. Magisk konsert. 2 1/2 timmes mangling😍
Hans nya band var om möjligt ännu bättre än hans gamla.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp