Konspriationsteoretikerna i farten igen ...

Ja, vad ska man säga? Om man letar och absolut vill måla :devil: på väggen överallt så går det ju bra, men helt ärligt, är det någon som tänker på nazister och Hitler när de sätter tänderna i en gammal klassiker som 88:an? O_o

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10580683.ab

Ja, ändra namn på den löser ju alla problem med rasism... :banghead: Jag förstår chokladbollar vs negerbollar men det där var ju bara löjligt. Fast 69:an kanske vore bättre?! :devil:
 
Resonemanget angående glassen ger mig lite flashbacks till 80-talets hårdrocksdebatt :D KISS var ju djävulsdyrkare och nazister (skit samma att flera medlemmar är judar), W.A.S.P var We Are Satan's People (tack Siewert! :rofl:) och givetvis var det något suspekt med Europe också!

Iaf var Hem&Skola hemmavid väldigt upprörda när Europe skulle spela på Lugnet 1986. Det resulterade i att jag var den enda i min klass som gick på konserten och förmodligen en av de få från hela skolan. Min mamma var lärare... :rofl: hon tyckte det var rätt käck musik och skrattade ihjäl sig åt Twisted Sister's "We're Not Gonna Take It".
 
Fast 88-gate har inget att göra med vare sig konspirationsteorier eller foliehattar, tycker nog jag. Det är snarare föregångare till RÖR INTE VÅRA NEGERPEPPARKAKSGUBBAR I DET HÄR JÄVLA LANDET.
 
Fast 88-gate har inget att göra med vare sig konspirationsteorier eller foliehattar, tycker nog jag. Det är snarare föregångare till RÖR INTE VÅRA NEGERPEPPARKAKSGUBBAR I DET HÄR JÄVLA LANDET.

Fast se problem där det inte finns några tycker jag är lite foliehattigt. Nämnda bollar av för hög kalorimängd var det vettigt att byta namn på, glassen... nej, inte direkt. Och ja, jag vet att glassen inte bytt namn vilket visar att de flesta inte tyckte namnet var något problem.
 
Apropå foliehattar, så hittade jag ett gäng på fb (i ett forum) som inte vaccinerade sig själva, sina djur eller barn iom att vaccin är så farligt. Det är därför vi både har fång, cancer, adhd etc som tydligen inte fanns förr (antar att de räknar innan 1800 talet, med tanke på när vaccinet kom?)
 
Apropå foliehattar, så hittade jag ett gäng på fb (i ett forum) som inte vaccinerade sig själva, sina djur eller barn iom att vaccin är så farligt. Det är därför vi både har fång, cancer, adhd etc som tydligen inte fanns förr (antar att de räknar innan 1800 talet, med tanke på när vaccinet kom?)

Men vaccin är ju så mycket farligare än polio, mässlingen osv förstår du väl! :meh: :banghead:
 
Jag blev minst sagt lite förvånad när en person som jag anser smart på alla sätt och vis är världens förespråkare för anti-vaccinering och just kollodialt silver. Vad hände?

Efterdyningar av svininfluensavaccineringen tillsammans med mördande säljargument från alternativmedicinarna kanske? Kombinerat med total avsaknad av källkritik, sunt förnuft och en gnutta kunskap så tycker man säkert att det låter jättebra :meh:
 
Apropå foliehattar, så hittade jag ett gäng på fb (i ett forum) som inte vaccinerade sig själva, sina djur eller barn iom att vaccin är så farligt. Det är därför vi både har fång, cancer, adhd etc som tydligen inte fanns förr (antar att de räknar innan 1800 talet, med tanke på när vaccinet kom?)
För kräfta är ju inte det samma som cancer... Det vore ju jättejobbigt i och med att den diagnosen har funnits ännu längre än vaccin... :idea:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 292
Senast: Snurrfian
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 581
Senast: Imna
·
Äldre En 15-årig flicka blir våldtagen efter en fest i en lägenhet av 6 jämnåriga pojkar. De går in en och en i ett låst rum till flickan som...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 704
Senast: AgentCarter
·
Övr. Hund Ett lite märklig tråd kanske, men ett ack så jobbigt problem. Min hund är en cockblocker. Cockblock: A slang term for an action...
Svar
16
· Visningar
3 476
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp