Bukefalos 28 år!

Konstant utloggad!

karamelldrottningen

Trådstartare
Jag måste logga in flera gånger. Varför? Har jag börjat skriva ett inlägg så måste jag återigen logga in för att posta det.

Jag kan se att "karamelldrottningen" är inloggad, dvs blå gubbe MEN jag är inte inloggad. Hur går det ihop? Har hänt väldigt ofta under en längre tid men nu har jag ledsnat. Åtgärd på detta?
 
Sv: Konstant utloggad!

Rensa dina cookies om de möjligen på något sätt kan vara problemet, kolla upp så att klockan på din dator går rätt. Kolla att du inte på något sätt blockerar cookies ex.vis via någon typ av säkerhetsprogram.
Normalt har jag för mig att du loggas ut automatiskt efter 30 minuter av inaktivitet.
 
Sv: Konstant utloggad!

Och kakorna ränsar jag genom att logga ut själv va? Klockan går två minuter före än på din sida och det har alltså betydelse? 30 minuter! För min del måste jag logga in var femte minut och jag är ändå ganska aktiv.
 
Sv: Konstant utloggad!

Nej, kakorna rensar du i din webläsare, om du går in på verktyg så brukar det finnas ett val som heter något i stil med "rensa webhistorik".
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 246
Senast: Daff
·
Bukefalos Vet inte vilken tråd jag ska skriva det här i, men i alla fall så händer det gång på gång för mig att det inte går att logga in eller...
Svar
6
· Visningar
633
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Plötsligt så känner jag mig bara så förbannat tjatig och ältande och trött på mig själv. Har därför skrivit upp en lista över ämnen som...
Svar
7
· Visningar
603
Senast: cassiopeja
·
Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Lavine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp