Konstig Fråga?

Doctor.who

Trådstartare
Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen på. Tyvärr vart han såld precis när jag nådde ut till försäljaren. Hästen checkade alla mina boxar på papper och det är en häst som jag bara inte kan glömma bort. Jag vet vem han blev såld till då det var en förening och jag undrar om det skulle vara konstigt att nå ut till dem för att höra om de skulle kunna säga till om dem ska sälja honom i framtiden.
 
Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen på. Tyvärr vart han såld precis när jag nådde ut till försäljaren. Hästen checkade alla mina boxar på papper och det är en häst som jag bara inte kan glömma bort. Jag vet vem han blev såld till då det var en förening och jag undrar om det skulle vara konstigt att nå ut till dem för att höra om de skulle kunna säga till om dem ska sälja honom i framtiden.
Inte konstigt men är hästen såld till verksamhet så tar det säkert lite tid först för att se om hästen passar i verksamheten och passar den i det så lär dom förmodligen inte sälja på flera år. Ring och presentera dig och säg att du är intresserad av att köpa hästen om det skulle vara så att den inte passar. Dock brukar tex min lokala ridskola byta in hästarna hos försäljningsstallet de köpt hästen av igen så du får kanske prata med stallet också att om den kommer tillbaka vill du köpa.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag sålde min häst 2017 efter nästan 4 år tsm då jag ramla av rejält och tyvärr blev väldigt rädd. Från att ha tränat tsm och...
Svar
8
· Visningar
840
Senast: Grazing
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 040
Senast: BornAgain
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
910
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 625
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp