konstig katt

M

Murraj

jag är absolut ingen katt expert alls så nån kanske kan hjälpa mig med min "konstiga" katt..

jag har en katt som är 1 1/2 år, bonnkatt med "sneda" ögon, har haft henne sen hon va 13 veckor. .

det konstiga med henne är :
hon har alltid svansen rakt upp; spänd rakt upp liksom. .
hon har ryckningar i kroppen
jamar och piper alltid innan hon ska bajsa
veterinären har sagt att hon har känslig tarm så hon får mat för känsliga magar. .
hon har lustiga grejer för sig, kan köra apport med mjuk boll i flera timmar och när jag inte kastar den så går hon och lägger bollen i avloppet under badkaret och kommer tillbaka med en as blöt boll som hon vill att jag ska kasta.
hon blir väldigt intensiv när man klappar henne, biter och snurrar runt.


har funderat på om hon är inavlad eller om det bara snurrar mycket i hjärnan.

hon har en kattkompis hemma som hon tycker mycke om. .

har jag en konstig katt?
 
Sv: konstig katt

tycker de låter som en normal katt:D

Mina katter måste vara ännu knäppare än din isf:D Förutom att de apporterar leksaker, har svansen högt så älskar de vatten, de hjälper gärna till med disken och följer med in till duschen eller varför inte dricka ur kranen.. En av katterna bräääker, kvittrar gör de allihopa. :D
 
Sv: konstig katt

Det låter låter som en alldeles normal katt. Att svansen står rakt upp betyder att hon är glad och sprallig.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag tog hem en katt nån månad innan jul för jag tyckte min andra katt behövde lite sällskap...
Svar
16
· Visningar
4 080
Senast: dee79
·
Katthälsa Katt: Hankatt 2 år, kastrerad vid ca 6 mån ålder. Moder förvildad o avlivad av katthem. Uppfödd på flaska. Troligtvis...
Svar
10
· Visningar
2 402
Senast: bengeten
·
Hundträning Hej! Ska väl göra en lång historia ganska kort. Endel kanske vill ha hans historia för att förstå hunden. Tog hem en gnutta jobbig...
Svar
6
· Visningar
6 656
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp