Konstig reklam igen

Silver Girl

Trådstartare
Nu kommer det igen konstig reklam som det inte går att trycka bort. Igår var det någon knasig föryngringsmetod och idag detta som verkar helt uppåt väggarna.
20210517_133443.jpg
 
Tyvärr är det nog så att det med jämna mellanrum lär dyka upp "dåliga" annonser och att vissa av dem inte har ett kryss uppe till höger.
De som är riktigt olämpliga kan jag försöka blockera, jag ser ingen anledning till att ha dem på sidorna.

Originalinställningarna är att blockera det mesta konstigt, men vissa går runt detta med flit.

Vissa banners får nog ni och jag bara försöka ignorera, de försvinner nog snart igen och ersätts av någon annan konstig produkt eller tjänst.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
438
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 385
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: Wille
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 146
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp