konstiga meddelanden

V

vackrastarflow

Hej!

Jag hittade en massa meddelanden från längesen i min meddelande-inbox, dessutom 15 st som skickats från mig. Två med namn (alltså är det andra människor som skickat meddelanden i mitt namn) och resterande var tomma. Både på dessa och 5 som finns i min inbox står att de är från 1970-01-01 :confused:

Kan detta förklaras?

/Sarah
 
Sv: konstiga meddelanden

Sök gärna, tror det skrivits en del om detta när jag lanserade det nya forumet i höstas.
Alla gamla skickade och mottagna PM för din användare tror jag skall finnas i din inbox. I de fall uppgiften om tid och datum fallit bort, är lika med noll, blir datumet 1970-01-01.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 005
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 861
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 586
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp