Konstiga saker på Wish

Ja, en tråd för mig! Har skickat dessa bilder i vår familjechatt tidigare

Om man är inkontinent
34822
 
Jag misstänker att detta är slajm? Men länge tyckte jag det var en väääldigt märklig glasburk och förstod inte vad den skulle användas till :cool:
5565A4CE-9C00-4829-B0C1-D4252FC5B30E.jpeg
 
Men vad är de andra bilderna då? Den konstiga masken och plasten på magen? Som kvinna kan ju knappast trosorna fungera vid urinprov. O_o
 
Den ser ju inte så verklighetstrogen ut... Måste vara en slapp testperson som går på det 😂😂
Har du gjort dopingprov nån gång? Jag har gjort det (obs rutin/random test, aint no junkie) och då får du en mugg och sen gå in på toaletten själv, dock med dörren öppen + ett färgmedel i toan. Så tanken med den där är att ha färdig urin i behållaren (alltså någon annans rena) som du sen lite smidigt häller över medan testpersonen är utanför toaletten (de står ju inte och stirrar på en direkt).
 
Har du gjort dopingprov nån gång? Jag har gjort det (obs rutin/random test, aint no junkie) och då får du en mugg och sen gå in på toaletten själv, dock med dörren öppen + ett färgmedel i toan. Så tanken med den där är att ha färdig urin i behållaren (alltså någon annans rena) som du sen lite smidigt häller över medan testpersonen är utanför toaletten (de står ju inte och stirrar på en direkt).

Fast, om det ändå är meningen att man ska hälla från kadpåsen som sitter på benet vad är då vitsen att ha det andra på sig?

Tror ändå det är inkontinensskydd. Påminner om en annan grej som vi använder inom vården.
 
Har du gjort dopingprov nån gång? Jag har gjort det (obs rutin/random test, aint no junkie) och då får du en mugg och sen gå in på toaletten själv, dock med dörren öppen + ett färgmedel i toan. Så tanken med den där är att ha färdig urin i behållaren (alltså någon annans rena) som du sen lite smidigt häller över medan testpersonen är utanför toaletten (de står ju inte och stirrar på en direkt).

Jodå, åker du på dopingkontroll inom idrotten så har du med dig en kontrollant in på toaletten som tittar på dig under tiden :D

Men den där är, som @underensten skrivit, en urinuppsamlare vid inkontinens (sen kan man väl säkert försöka använda den till det andra också).
 
Jodå, åker du på dopingkontroll inom idrotten så har du med dig en kontrollant in på toaletten som tittar på dig under tiden :D

Men den där är, som @underensten skrivit, en urinuppsamlare vid inkontinens (sen kan man väl säkert försöka använda den till det andra också).

Har gjort flera tester där kontrollanten stått utanför. Så det är inte alltid de är med in. Till mig sa de att de följer bara med ändå in för de som de starkt misstänker fuskar/dopar sig/tar droger.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
989
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
320
Juridik & Ekonomi Någon som gjort det? Jag förstår att det blir mindre ekonomiskt.. även att det påverkar pensionen. Påverkar det semesterdagar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 560
Senast: Nepenthe
·
Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp