Konstiga saker som händer

Sv: Konstiga saker som händer

Du kanske helt enkelt hade skruvat på locket snett så att det kändes som att det satt fast men egentligen var det bara en tidsfråga till det ploppade loss.
 
Sv: Konstiga saker som händer

Jag sitter mest själv och funderar på en sak som hände för drygt 5 år sedan. Det skedde i slutet av Oktober 2008.

Min vän och jag var barnvakt åt två av mina syskonbarn. A och L. Vi satt inne i köket för att kolla ut om deras föräldrar skulle komma då de skulle komma vilken minut som helst och vårt hus låg på det stället som gjorde att man såg hela parkeringen från köksfönstret. A satt närmast fönstret och kollade ut, min vän höll L i famnen. Jag stod bakom en stol på kortsidan och min vän med L precis bredvid mig. Inget fanns på bordet. Helt plötsligt ramlar ett glas ner och går i miljoner bitar. A satt på sin plats, L var fortfarande i vännens famn.

Jag har tappat två sådana glas innan, ett genom att råka putta ut det från kanten av bordet samt råkade kasta iväg ett när jag diskade. De blev några skärvor, inga bitar. Men det glaset blev liksom.. smulor :eek:

Än idag vet varken vännen eller jag VART glaset kom ifrån, även om det glaset låg vid spisen så var det 1 meter mellan oss och spis..

I början av Oktober 2008 avled min pappa..
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 079
Senast: cassiopeja
·
Äldre Jag förvirrade mig in bland konstiga videor på youtube, och ramlade då över den här videon på en fotbollsspelare som ser ut att få en...
Svar
11
· Visningar
2 011
Senast: skiesabove
·
Ridning Hej! Jag har den senaste tiden läst på otroligt mycket om bettets inverkan på hästen och det har slagit mig hur lite ryttare egentligen...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
10 482
Senast: nullo-modo
·
L
Hästvård Hej I fredags skulle jag och min 5årig ut på vår andra tävling. Det gick jättebra att få in henne i transporten. Lånat transport av...
Svar
2
· Visningar
1 067
Senast: Sally86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp