Konstigheter m kontrollpanelen

Luff

Trådstartare
Min kontrollpanel bråkar. Jag kan inte avbryta prenumerationer tex.
Vad kan det vara?
 
Sv: Konstigheter m kontrollpanelen

Jag vet inte riktigt vad detta kan bero på, är det någon annan som har liknande problem?
Prova gärna med att rensa bort cookies, kanske det kan vara någon gammal "kaka" som trilskas.
Informera gärna om det löste problemet i så fall.
 
Sv: Konstigheter m kontrollpanelen

Vi rensade cookies igår. Jag är tvungen att hela tiden uppdatera. Tex så fanns den här tråden inte alls när jag gick in på Bukehjälp nu i kväll.
Jag kan nu avbryta prenumerationerna genom att trycka på avbryta och sen uppdatera.
 
Sv: Konstigheter m kontrollpanelen

Hjälp nu är det lika konstigt igen - jag måste hela tiden trycka på uppdatera.
 
Sv: Konstigheter m kontrollpanelen

Är det någon annan med liknande problem eller någon som har något tips på lösning?
 
Sv: Konstigheter m kontrollpanelen

Det hänger definitivt ihop. Men jag fick inga tips i denna tråd vad som kunde vara felet.
 
Sv: Konstigheter m kontrollpanelen

Eftersom ingen annan skrivit att de har liknande problem är det mest troliga att felet ligger i din dator på något sätt.

Kolla att klockan på datorn går rätt (om den går fel kan man bli utloggad, direkt efter att man loggat in), rensa cookies, kolla att webbläsaren inte är konstigt inställd så att den inte uppdaterar sidan utan läser från cachen.

Om du använder windows, skaffa ubuntu ;) eller se till att rensa datorn från eventuella virus eller annat som kan tänkas ställa till problem. Att byta operativsystem var lite av ett skämt, men rätt mycket allvar. Ubuntu är hyffsat lätt att komma igång med, och när man lärt sig var allt finns och hur det fungerar så anser jag att det fungerar bra mycket bättre än windows, i alla fall för de behov jag har. Jag spelar inte en massa datorspel på datorn.
 
Sv: Konstigheter m kontrollpanelen

Stalker gav mig hjälp på datorforumet. Det var en inställning som tydligen hade ändrat sig.
Pust, det var rätt så frustrerande.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kroppen bråkar och jag behöver röra på mig mer så jag funderar på att köpa en Crosstrainer eller ngn liknade träningsmaskin att ha...
Svar
4
· Visningar
459
Senast: turbofling
·
Mat Jag förstår inte varför folk blir upprörda av att tex restauranger tar ut en avgift om man har bokat bord och inte dyker upp utan att...
Svar
3
· Visningar
368
Senast: Gnist
·
Hästvård Har sett konstiga fläckar på hals och bakom öron på ett par av våra hästar. Som en äggsamling??:confused: 😶men det är som hårda smulor...
Svar
13
· Visningar
1 301
Senast: Livi
·
Relationer Igår kom det på tal om min icke existerande relation med min mor på arbetsplatsen. Svarade på en fråga utan att helt tänka efter...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 587
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarpratare 2024
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Monarki - för eller emot?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp