Bukefalos 25 år!

B

**BORTTAGEN**

Jag blir urloggad hela tiden!

Varför det? :confused:

Loggar in, skriver ett svar eller byter forum och så är jag urloggad nästa gång en sida kommer upp! :eek:

M

månsken

Hade ungefär samma problem för en tid sedan, men jag hann inte ens göra något förrän jag loggades ut. :confused: Men kolla så att tiden är rätt inställd på din dator! Den kan vara boven i dramat! :smirk: Min gick några dagar fel och det var problemet.

B

**BORTTAGEN**

Nu är det ÄNNU konstigare. För sidan ber mig logga in, kommer till min "insida" och är ÄNDÅ inte inloggad och kan heller inte logga ur igen!!

Kolla som sagt var ifall din dators klocka går rätt (och även står på rätt datum), annars händer det som du beskriver.

/Erica

B

**BORTTAGEN**

Om klocka och datum är rätt då? Är vid det här laget vansinnigt less... / Å

Gunnar

Moderator
Vid alla tidigare fall har liknande problem berott på att fel datum har varit inställt på användarens datorklocka. Detta får cookies att först fungera för att sedan genast tas bort då datumet pekar på att det gått för lång tid, ungefär :-)

Du tillåter väl cookies, gör gärna en rensning av gamla cookies, även om jag ändå tror att detta kan ha med något klockproblem att göra. Annars vet jag inte riktigt vad det kan bero på.

Liknande trådar

• Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
14 947
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det är dags att fylla på med ytterligare lite gammalt i Bukefalos arkiv. 1998 hände en hel del, Öppet forum fortsatte att fungera i...
Svar
8
· Visningar
840
IT&mobiler Jag kan inte längre logga in på mitt Spotify konto! Jag har byter lösenord utan resultat. jag får hela tiden beskedet om att...
Svar
5
· Visningar
490
  • Artikel
Bukefalosnyheter Om en månad fyller denna sida 25 år. Genom åren har det ibland sagts att det var bättre förr, att användare var trevligare förr. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gangsterrap och samhällets respons
  • Vad gör vi? Del CXL
  • Fototråd

Hund, Katt, Andra Djur

• Böjsena av hos hund
  • Valp/Unghund - klarar 'otroligt' lite (eller?)

Hästrelaterat

• Skoning
  • Medryttartråden

Omröstningar